yo-man sömnes

Anonym om URSÄKTA:
du är äckligt fin hörru. så jävla vacker. men bäst av allt är ändå att du är precis likadan på insidan. Hoppas du blev lite glad iaf, för jag tog tid på mig att våga posta det här. Å dom dumma kommentarerna ska du inte bry dig om för du har fler som gillar dig än som ogillar dig.
Tro inte att det här är fejk för jag menar varje ord jag skrev.
stora kramar.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
c. om hehe nuså:
käften!
Denna kommentar är inte godkänd. IP: 83.250.130.235

------------------------------

Dessa två kommentarer har jag fått och jag vill svara dom i detta inlägg.
Det första:
Tack så jättejättemycket! Jag gillar verkligen att få såna här kommentarer. Jag gillar att du tycker att jag är äckligt fin! Det ger mig en sorts självförtroende. Du skriver att jag är likadan på insidan, hur vet du det? Tänk om jag är en stor valross med huggtänder på insidan. Nej jag skoja! Men tack, verkligen tack tack. En riktig puss från mig får du!

Den andra:
Käften själv.
------------------------------------------------
Men snälla, hur orkar människor. Och sluta vara anonym. Jag pallar inte med sådant strunt. Och vad ska jag hålla käften om? Skriv gärna en till kommentar och berätta det! Puss på dig också! En riktigt blöt en!

Kommentarer
Postat av: Moa

Anonymt suger :( Snygg skjorta! :D

2011-02-27 @ 14:39:52
URL: http://timlip.blogg.se/
Postat av: Carro, moas kompis :)

Hej jag tycket att din blogg är jätte fin och cool:)

Skit i dom kommentarerna som är dumma för dom är bara avis på dig!!

Sen när Moa berättade att du var en 94:a så trodde jag att hon skojade med mig, för du ser mycket äldre ut än du är :) Hoppas din dag blir bra, kram Carro

2011-02-27 @ 14:44:06
Postat av: sandra

oh vilken fin kommentar du fick :D

2011-02-27 @ 18:35:15
URL: http://sandrainkila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0