URSÄKTA

Att jag inte bloggade igår. Då jag hade inlämning på Traffickingprojektet jag babblat om den senaste tiden, hade jag inte tid att skriva. Min dag har varit bra, förutom att jag blivit kall, då bussen som skulle kommit blev inställd. Men vad ska man göra då? Det är inte som om jag kan flytta fram bussens ankomst genom att klaga. Det verkar många tro. Busshållplatsen var verkligen sjukt full nu i eftermiddags och människorna stod och diskuterade hur dålig stil det var av SL att göra såhär. Det är ändå rätt lugnt och tyst på busshållplatsen tills bussköraren (hur fan stavar man [busschofför])?, som körde en annan buss än min, sträckte ut sitt huvud och rabblade upp när och varför bussarna inte kommit. Tydligen hade SL vagnbrist och bussarna kom inte iväg som de skulle. Då säger en man högt ut till alla som står där, i typ hopp om att få allas instämmande:
"Jamen hur kommer det sig att dendär bussen kommit flera gånger den här timmen, och våran inte en enda gång"
Två sekunders tystnad. Jaha, tänkte jag. Ingen säger något. Men likt en revolution instämmer allihopa genom att högljutt protestera. Stackars lille bussköraren blir helt till sig och förklarar att han inte kan göra någonting åt saken. Och kör sedan iväg. Då kommer våran buss och jag får äntligen gå på.
Mannen som startade revolutionen
En av människorna som höll med
den stackars lilla bussköraren som rabblar upp tiderna
Och nu måste jag avsluta med några bättre bilder på mig!
Bättre och bättre? Den är cool iallafall

Kommentarer
Postat av: Moa

haha bussköraren x) Busschaufför tror jag det stavas :P I love the last picture :D

2011-02-22 @ 17:46:07
URL: http://timlip.blogg.se/
Postat av: Sanna

Hej jag måste bara säga hur myvket jag beundrar dig! Din blogg har verkligen hjälp mig att våga vara mig själv. Förut så ville ingen kille ens vara nära mig men när jag verkligen släppte loss så kom killarna på led.JAg läser din blogg varje dag ovh skulle verkligen uppskatta om du skrev nått som va speciellt riktat mot mig. Beundrar dig som fan! Kärlek.

2011-02-22 @ 17:50:46
Postat av: Anonym

sv: Tack :) dock är jag oftast för blyg för att göra något... rädd för att bli utsatt själv...

2011-02-22 @ 17:51:01
URL: http://timlip.blogg.se/
Postat av: sandra

HAHAha fyfan vad du är rolig :D

2011-02-22 @ 18:37:04
Postat av: Nora

hej johan :) hittade din blogg på fb, sista bilden är sjukt fin :)

2011-02-22 @ 18:44:11
URL: http://blackguitar.blogg.se/
Postat av: Anonym

du är äckligt fin hörru. så jävla vacker. men bäst av allt är ändå att du är precis likadan på insidan. Hoppas du blev lite glad iaf, för jag tog tid på mig att våga posta det här. Å dom dumma kommentarerna ska du inte bry dig om för du har fler som gillar dig än som ogillar dig.

Tro inte att det här är fejk för jag menar varje ord jag skrev.

stora kramar.

2011-02-26 @ 09:10:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0