Frågor och svar

1. Hej på dig. Gillar du någon?
Ja, det kan man väl säga att jag gör, haha


2. Vad är din musiksmak?
vet inte vad man kallar det men jag älskar Laleh, Miss Li, Melissa Horn och många andra artister i ungefär den genren


3. Du är grym på teater, asgrym! Kommer ni spela "Edward" någon annan gång?
Tack så mycket, blir så glad av att höra sånt! Nej, nu håller vi på med ett annat spännande projekt!


4. Hej, har du några husdjur?=) om du inte har vilket skulle du vilja ha då?:)
Jag har inget just nu(om man inte räknar fiskarna såklart!), men om några veckor ska jag köpa hamster!


5. När ska du göra en cover?
Har gjort några stycken, bara inte pubblicerat dem eftersom jag inte bloggat, mina närmsta vänner har lyssnat och kanske kommer det upp nån gång inom en snar framtid.


6. Vad tycker du om Justins nya låt, Mistletoe?
Åh, jag måste faktiskt erkänna att jag inte hört den då jag inte lyssnar så mycket på honom.

7. Kommer du börja blogga igen?
Jag har inte bestämt mig till hundra, men det lutar åt det.


8. Heill, jAg BarAH uNdrAr hUR mÅngAaah åR Är dUh?
Ett år kvar till arton!


9. Har du flickvän?
Ja


10. Hur är din perfekta tjej?
Precis som min nuvarande flickvän är. Usch, tycker att hon är så perfekt så jag känner mig alltid efterbliven när jag är med henne.


11. Den där Miranda som bloggrapea dig, är ni tillsammans?
Ja, firar snart 6 månader!


Och så avslutas denna frågestund. Har fortfarande inte bestämt mig angående om att börja blogga eller inte, men ni får titta in här ibland och se om det kommit något nytt, eller så gillar ni min facebook-sida där all info om bloggen kommer finnas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0