vill ni suga min karamell

Jag kände att jag hade någonting roligt att skriva. Men ack, så fel jag hade. Tydligen var det inte viktigt eftersom jag precis glömde bort det. Jag har hört rykten om att en man som heter Fritz ska börja göra inlägg här hos mig. Vi får se vad som händer med det. Nu sitter jag iallafall och tycker synd om mig själv efter att ha tryckt i mig McDonaldsmat. Jag har inga hämningar när det gäller Donken. Jag kan äta hur mycket jag vill utan att skämmas.
Idag var jag och min fina mor och köpte grejer på ikea. Jag kunde inte hjälpa att glo på ett par i min syrras ålder (25 typ) som var så pretto. De kollade på en lampa till käket eller något och konversationen lät:
"Ska vi ta denhär?"
"mm... jag är inte säker än..."
"Eller denhär....?"
"Näe, vet du? Vi suger lite på den karamellen ett tag, vännen."
Ni suger på dendär karamellen ett tag? Hur gamla är ni 45? Sen kunde jag inte heller sluta skratta åt min mamma. "Okej, nu har vi 5 kastruller. En 1liters, en 2liters, en 5l och en 10 l, perfekt.... eller ska vi ta dom här härborta?"
hon går till ett par andra.
Jag - "mamma kom nu, nu tar vi dom här som vi redan har i vagnen..."
mamma - "ja det gör vi... nu har vi 5 kastruller. En 1liters, en 2liters, en 5l och en 10 l, perfekt...."
....
mamma- "eller ska vi ta dom där andra?"
jag- nej nu tar i domhär...
mamma- jaaa.... vi har 5 kastruller. En 1liters, en 2liters, en 5l och en 10 l, perfekt....

Kommentarer
Postat av: sandra

hahaha fan vad kul

2011-05-31 @ 20:16:44
Postat av: Moa

Hahahahahaha :D vad betyder pretto?

2011-05-31 @ 21:09:15
URL: http://timlip.blogg.se/
Postat av: Moa

Nu har vi 5 kastruller? En 1liters, en 2liters, en 5l och en 10 l, jag får bara det till 4 x)

2011-06-01 @ 00:00:13
URL: http://timlip.blogg.se/
Postat av: m3lind4

Såå söt du är!

2011-06-01 @ 15:57:05
URL: http://m3lind4.se
Postat av: Moa

FRITZ! KOM OCH TA TAG I DEN HÄR BLOGGEN!! :D



Förlåt johan, men nu börjar jag bli otålig .. :P

2011-07-05 @ 23:25:15
URL: http://timlip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0