nu är de klart

När ni läser rubriken i huvudet skulle jag uppskatta om ni läste "klart" som min gamla dagisfröken Jeanette: klárt!  Tänk att ni säger "katt" med "klarttt"... ni fattar nog inte hur jag menar. Jag fattar, och det är huvudsaken.
Nu har mamma bokat tågbiljetter till mig. Vi bokade ju för kanske tre veckor sen, men lillafinaSj har en hemsida som man inte förstår sig på. Det stod att allt var bekräftat, men så var icke fallet. Tänk om jag hade kommit dit, till tåget och sagt. Hej jag har bokat biljetter.
"nej det har du inte. Någon Johan det ej"
Så hade jag brutit ihop. Slagit näven i bordet och sagt...
okej det sista om att slå näven i bordet kommer från en monolog jag har tränat på i några veckor, inte den egenskrivna utan en annan. Men iallafall. Då hade jag brutit ihop. Usch. Nu har jag iallfall plats på ett svettigt tåg som förhoppningsvis har aircondition. Nu blire plugga av!

Kommentarer
Postat av: Moa

jag fattar hur du menar, haha :D men det tog ett tag, klart :P Men vad skönt att biljetterna är bokade och om det nu var till skåne du skulle så hoppas jag att du får en trevlig vistelse här :D

2011-05-29 @ 16:55:23
URL: http://timlip.blogg.se/
Postat av: sandra

du ska till frankrike va? och äta ost?

2011-05-29 @ 19:24:52
Postat av: sandra

hahahahah shit, hade glömt bort min kommentar xD men gud, nej jag fattar inte vad jag menade ens xD

2011-05-30 @ 20:11:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0