nååååväl det tjänns iallafall jättepra!

Rubriken är tänkt att uttalas på finlandsvenska. Eller aa.. svenska med finsk brytning. Idag mår jag väldigt bra, jag tror det beror på att vi hade monologföreställning igår och imorse. Det gick ju förträffligt. Det var väldigt roligt, och jag ska uppdatera med bilder senare, när de kommer up.  Jag älskar verkligen att stå på scenen, och det är verkligen roligt.
Någonting annat som inte är roligt är sura människor. Som idag när vi skulle gå in i matsalen. Miranda snackade väl lite högt kanske, och några schtekarkillar som solade blev sura och skrek "AMEN VAFAN HÅLL KÄFTEN!" Jag orkar inte med sånt.
VARNING! NU HOPPAR JAG ÄMNE. min faster kom hit alldeles nyss med massor av märkessolglasögon. Hon hade varit på någon grossistaffär och fixat det! HON ÄGER!

Kommentarer
Postat av: Moa

inget billigt hm skit längre då :D

2011-05-26 @ 21:10:45
URL: http://timlip.blogg.se/
Postat av: Anonym

Alltså jag dör, due så jäkla snygg.. :)

2011-05-28 @ 19:35:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0