Me lo paso fenomenal

Hej på er idag igen. Har haft en såndär dag när man är grinig och är pissig mot allt och alla. Men så äre. Jag är väl också människa? Ja det är jag. Och det är klart att jag också får skrika om jag vill det. Och gråta. Ett sådant läge, där jag faktiskt kan bryta ihop, även om jag har en toppendag, är (och jag vet egentligen inte ens varför) när min pappa eller mamma ropar på mig. JOOOOHAAAAAAAAN!...
jaaa, svarar jag
tyst
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, säger jag lite högre
tyst
Då brister det för mig. Jag vet inte alls varför, men jag tror det har att göra med mitt korta tålamod. En gång tittade mamma och pappa på teve i sitt rum. Jag var där nere och ville säga någonting till mamma som, somsagt var på övervåningen.
- mamma
- Mamma!
- Mamma!!
-MAMMAAAAA?!?!?!?!?!?!!?!??!?!!?!?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!!??!?!? jag slog huvudet och armarna i väggen som ett särbarn och skrek. Jag måste ha adhd!

Kommentarer
Postat av: Amanda

<333333333333333

2011-05-10 @ 23:07:33
Postat av: marilyn

HAHAHAH asså johan

2011-05-10 @ 23:39:53
Postat av: Moa

awwww.... gillar bilden när man trycker på länken..



vilken meningslös kommentar detta är

2011-05-11 @ 15:08:21
URL: http://timlip.blogg.se/
Postat av: ekva

Haha!! Galet bra blogg du har. Och shit din röst, man får rysningar och jag är helt seriös ;)

2011-05-11 @ 21:26:31
URL: http://ekva.blogg.se/
Postat av: sandra

jaha kunde man trycka på länken? Se hur smart jag är.

2011-05-12 @ 06:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0