ibland ska man bara få vara

och en sådan dag har jag idag. Nu sitter jag vid datorn, i min soffa endast insvept i ett tjockt täcke och njuter av min dåliga andedräkt. Det sistnämnda är faktiskt ett skoj. Jag har borstat tänderna.
Tittade på Remember Me nyss. En väldigt bra film som jag rekommenderar. Ja, jag är en snyftare, jag kan inte hjälpa det. Jag tycker om att visa känslor även om jag tycker att det blir lite overkill när man gråter till en film. Såna filmer försöker jag undvika, eftersom jag inte vill visa mig pussyig! Vilket å andra sidan är fel. Vi killar är ju också människor med känslor. Men bara för att vi ska vara machonacho kan vi inte gråta till en film?

Kommentarer
Postat av: Moa

remember me är väldigt fin.. jag grät också till den...



det är gulligt med killar som visar sina känslor!

2011-05-27 @ 15:54:16
URL: http://timlip.blogg.se/
Postat av: Moa

jag blev sugen på nachos nu



du håller munnen stängd så att vi inte kan se dina vampyr tänder, ellerhur?

2011-05-27 @ 16:27:03
URL: http://timlip.blogg.se/
Postat av: sandra

men åhh nu blev jag också sugen på nachos ????

fast fin bild :D haha. och sen är det bara killar som tycker att killar inte ska gråta till filmer xD

2011-05-27 @ 17:12:29
Postat av: Annika

men snälla rara underbara Johan! killar som visar känslor, och även gråter till filmer är fan de bästa killarna :) det är coolt att vara kille och våga gråta.

2011-05-27 @ 19:47:41
Postat av: sandra

hahahaha garvar åt bilden

2011-05-28 @ 21:16:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0