Ett pris

Hej på er kära vänner. Allt bra? Det är iallfall superbra med mig. Vi hade avslutning på fejm igår och det var såklart sorgligt eftersom många kompisar slutar och så. MEN! En positiv grej var att jag fick stipendium! Hur roligt somhelst. Tack!
Någonting som brukar återkomma hos mig, förutom mitt "jag-hoppar-från-ämne-till-ämne-syndrom", att jag gör konstiga saker- eller går- i sömnen. Jag har tillexempel gått ut ur hotellrummet när vi var på klassresa. Dörren låste sig själv och jag fick stå där i några halvtimmar (kändes det som).
En annan gång skrek jag jättehögt så att mamma trodde att någonting hade hänt.
Men jag tror fan att nattens spektakel slår allting. Jag vaknade imorse och tänkte "fan det känns som om jag har kläder på mig". Mycket riktigt. När jag kollar ner har jag ett linne på mig, och mina byxor som jag alltså satt på mig i sömnen. Och det värsta är att jag inte vet hur jag gör det. Jag har inget som helst minne av att ha gjort det. Jag undrar vad som försiggår i mitt huvud.
jag slår vad om att jag ser ut så när jag sover, eller aa när jag går i sömnen
Johan langar pose

Kommentarer
Postat av: Moa

ÅH VAD KUL! :D GRATTIS JOHAN!!

2011-05-22 @ 16:27:19
URL: http://timlip.blogg.se/
Postat av: ~ Elinemma

sv; nehe det var synd. :-)

lite små fränt med killar som bloggar !

2011-05-22 @ 21:45:49
URL: http://bananene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0