Billig jävla HMskit

Ja, nu är jag trött. Jag är trött på att jag hela tiden köper billiga saker och sen blir förvånad när de går sönder. Som mina glasögon. Mina fina solglasögon. Jag köpte dom för kanske tre veckor sedan , eller om det var fyra. Iallafall, det spelar ingen roll. Igår hade jag de i handen och snurrade lite på dem. Då gick ena bågen av och ramlade på marken. Då tänker jag såklart att "okej, det kanske går att limma". Sen slår det mig, att näe: jag har min stolthet kvar, jag köper ett par nya. Det har dock inte inträffat än, så jag ska köpa ett par imorgon kanske, eller något.
Fransk afton hemma hos Miranda imorgon. Ska la köpa någonting fint åt henne tills imorgon! Då kanske jag råkar köpa ett par brillor, till mig. Med lite högre kvalitét!

Kommentarer
Postat av: Moa

stackars dig :(

2011-05-19 @ 21:14:24
URL: http://timlip.blogg.se/
Postat av: Stefan

galet fin grabb! :D

2011-05-21 @ 15:09:35
Postat av: Weslien

köp ray-ban

2011-05-21 @ 21:53:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0