tydligen kan man äta gaser

Jag mår bra. Ligger i soffan och kollar på big brother och hare väldigt mysigt.
Det är inte roligt, det där med larm i affärer. Jag var inne på en butik idag och kollade in olika prylar. Jag lider av "måste-röra-och-känna" sjukan. Det vill säga att jag inte nöjer mig med att bara kolla. Idag tog jag upp en fet miniräknare, och i och med att jag gjorde det började det tjuta från den. Hela butiken vände sig om och jag stod där som ett miffo. En man som stod nära fick ögonkontakt med mig och hans blick var inte vänlig. Inte någon stans.
En annan rolig sak jag såg var på kinarestaurangen.
På sushimenyn kunde man beställa vegetarisk sushi, eller varför inte en sushi med skivad rå fis?

Kommentarer
Postat av: Moa

I danmark finns en By/stad/samhälle som heter Hårbölle :D låter som hårbolle ;P

2011-03-25 @ 23:15:07
URL: http://timlip.blogg.se/
Postat av: miranda

det rimmar ju i alla fall

2011-03-26 @ 01:34:32
URL: http://qkeyshareten.blogspot.com
Postat av: sandra

men åh vad fräscht

2011-03-26 @ 09:25:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0