Övervakningskamera

Jag har ett problem tror jag. Om det kan klassas som problem, det vill säga. På olika allmäna platser som typ bussar eller tunnelbanor finns det kameror. Varje morgon när jag går via rulltrappan i Fridhemsplan stöter jag på kameran och bara måste kolla in i linsen. Det i sig är ju inte alls så farligt. Men varje gång jag kollar in i linsen måste jag blinka med ena ögat som om jag flirtade med kameran. Och jag har ingen aning om varför eller hur jag började med det. Det känns så jävla töntigt. Lite varning på det! I skolan har vi också kameror, och där är det samma sak. Jag går förbi, kollar in i kameran och blinkar. Idag när jag var påväg mot biblioteket såg jag att det var en kille på andra sidan väggen (kameran hänger över den väggen). Jag tänkte att "när han inte kollar, tittar jag upp mot kameran och blinkar). Allting skedde väldigt snabbt. Han kollar ner, jag tittar mot kameran och blinkar. Problemet mellan vårat avstånd var att hans ansikte precis var under kameran, så skulle han se att jag blinkade skulle han tro att jag flirtade med honom. Som sagt, allting gick väldigt fort. Jag kollar upp och blinkar. Men ack, jag märker att han kollat upp och tittar på mig, precis när jag blinkar. Han kollar på mig och höjer ett ögonbryn, och jag låtsas att jag fått något i ögat.
Typiskt mig.

Kommentarer
Postat av: sandra

HAHA !!!!

2011-03-23 @ 20:49:03
Postat av: Moa

HAHAHA awkward moment ;)

2011-03-23 @ 22:17:30
URL: http://timlip.blogg.se/
Postat av: ermelina

hahahahaah johan ditt cp <3

älska bilden

2011-03-24 @ 21:55:08
URL: http://ermelinan.blogg.se/
Postat av: Hugoadine

Keep up this great resource. I bookmark your site, best greetings

2011-06-13 @ 10:36:24
URL: http://hugoadine.blogyears.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0