Nytt inlägg.

Ja. Jag är faktiskt förvånad. Varför har jag inte bloggat sedan i Lördags? Ingen aning. Datorn har funkat utan problem. Men jag har skjutit upp det så länge.
"Nej, nu har jag inte tid att blogga gör det ikväll"
Så gör jag inte det. Däremot är min datorn paj nu! Igår slutade min laddare att för in ström i min dator, verkar vara fel på själva grejen inne i datorn. Nej usch vad opoffsigt. "Grejen i datorn". Men det har i alla fall slutat fungera. Tråkigt. Så nu sitter jag på våran stationära dator. Nu tänker ni "åh, nej, nu kan vi inte se hans fina webcambilder". Men hör här:
Genom att jag sitter vide den stationära så får ni se gamla bilder på mig från när jag var en rundis! Det är väl roligt?
När jag satt på tunnelbanan i måndags vare en man som satt mittemot mig med militärkläder och en fet jävla väska. Det såg ut som om han fått massor av märken för vad han gjort som klistrades fast på väskan. På en av märkena stod det "Expect no mercy" och under en pistol. Då blir jag lite kluven och känner att det inte känns riktigt bra. Ska han representera Sverige med "Expect no mercy" Det känns inte riktigt bra. Känner jag då, lite så. Vad jag gjorde då, var att ta kort på det där märket för att kunna lägga in på bloggen. Så lite diskret tar jag upp mkobilen och tar ett kort på honom. Eller snarare väskan och märket. Vad jag hade glömt att göra var att stänga av ljudet och blixten på mobilen. Så när jag tar kort hörs en klickande ljud och blixten lyser upp hela vagnen. Det hade inte jag förväntat mig så jag låtsades som om jag blev förvånad över det faktum att jag precis tagit kortet. Jag drar upp ögonbrynen och säger "Vafan... varför tar den kort?" I hopp om att han ska höra mig. Fyfan va klantigt. Nepp nu räcker det. Nu ska datorn stängas av så lite energi kan sparas. Dessutom måste jag plugga matte.
/JOhAN
im waco
Jag och min mejor amiga!
Jaa.. lite bilder från när jag var mindre och rundare! Enjoy

Kommentarer
Postat av: marilyn

AHAHAH

2011-03-10 @ 17:13:05
Postat av: Moa

hahahahahah såå pinsamt :P du var en söt rundis iaf! :D

2011-03-10 @ 17:18:36
URL: http://timlip.blogg.se/
Postat av: Nora

haha det där med att försöka ta diskreta foton har hänt mej också.. alltid lika pinsamt :P

2011-03-10 @ 17:30:01
URL: http://blackguitar.blogg.se/
Postat av: sandra

HAHAHA fan vad klantigt xD och dina ögon är så fina, typ som mirnas, de liksom står ut i varje bild!

2011-03-10 @ 17:48:53
Postat av: Amanda

JOHAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! NEEEEEEJ

2011-03-10 @ 21:31:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0