Mission impossible

Med kusinen imorse. Isabelle sov hos mig och vi trängdes i min nittiosäng. Mysigt var det och pruttigt.
Imorse skulle hon in en stund, men ack. Hon hade inga nycklar. Vi letade igenom mina nyckelknippor utan att finna hennes nycklar. Issa gick hem till sitt hus i hopp om att vi hittat rätt nycklar. Jag var kvar i mitt rum och väntade på henne. Det tog tid, så jag antog att hon kommit in. Efter ett tag öppnas dörren och hon skriker:
- JOHAN, KOM FORT OCH HJÄLP MIG! JAG ÄR SNART INNE!
- Snart inne? Vadå snart inne?
- Jaaaaaa... snart inne. Kom nu
Så vi gick hem till hennes tomt, och där ser jag att hon med hjälp av sina superkrafthänder öppnat fönstret. Hon försökte komma in, men förgäves. Då försökte jag. Med hjälp av min superduperkusin knuffade hon in mig genom fönstret och precis innan jag nuddar golvet, ramlar jag så halva kroppen är utanför och andra inne i köket. Jag ger ifrån mig ett läte som påminner om en golvmopp och en myrslok. Som tur är gick det bra.

Kommentarer
Postat av: Moa

en blanding mellan en myrslok och en golvmopp, hur fan låter det hahaha? x)

2011-03-03 @ 16:17:34
URL: http://timlip.blogg.se/
Postat av: sandra

hahaha fan vad roligt det måste sett ut!

2011-03-03 @ 20:11:47
Postat av: LadyUmbrella

Godmorgon!! Allt bra med dig? :)



PS. jag har nu dragit igång veckans blogg tävling, vinnaren länkas i en vecka och får därmed ta del av mina ca 1050 unika besökare/dag. För att tävla skriv JAG ÄR MED i kommntarsfältet!

Lycka till!

2011-03-04 @ 12:13:03
URL: http://ladyumbrella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0