Mina fingrar fryser och är stela

Nu är äntligen mina saxhänder färdiga. Nivet saxhänderna till "Edward"! Fem timmar satt vi, jag och Lina och hon fixade färdigt. Riktigt snyggt blev det.
Min hjärna lider av någon koncentrationsstörning tror jag. Den är lite nollställd nu. Jag har ingen inspiration att skriva, vet liksom inte vad jag ska skriva. ÅÅÅÅÅH, imorgon ska jag till tandläkaren. Jag gillar inte det. Speciellt, det jag nämnde tidigare om tandläkare, att de kör in en kamera helt "bara sådär" i munnen. Och där sitter man och bockar och tar emot... "Jamen självklart, stoppa den i min mun, här sitter jag som en gås och gör ingenting. Kör in den bara"
jag och  min keeeeeeeeeepa

Kommentarer
Postat av: Moa

Fan vad snygg du är señor Sömnes! Lycka till imorgon :D

2011-03-27 @ 19:10:40
URL: http://timlip.blogg.se/
Postat av: Carro

Lycka till hos tandläkaren imorgon och din keps är jätte snygg o den passar dig jätte bra :)



2011-03-27 @ 22:04:30
URL: http://justinfans.webblog.see
Postat av: sandra

när färgar du brunt då? :D

2011-03-28 @ 16:34:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0