Lågprispapper

Hej vänner! Här är en bild på mig från Sjuan. Liten? Jag vet. För femtio minuter sedan var jag och pappa och handlade. Vi handlade skosnören, eftersom mina dåligkvalitetskosnören gick sönder. Det var riktigt mysigt att åka och handla på kvällen. Inte mycket folk, men damn va alla ser slitna ut på kvällen, inklusive jag. Mitt hår påminner om gruset på bilden ovan. Sluta nu Johan. vafan, tänk att en bit frisyr kan starta sådan uppståndelse. Skitsamma, du är snyggast ändå. Åh tack, det var snällt!
I brist på toapapper köpte vi en stor container med papper som jag fick bära ett tag. Det är inte det att jag inte klarar av att skämmas. Men jag tycker det känns så dömande att gå runt med arton inplastade lågprisrullar i sina händer. Jag kan liksom höra alla de andras tankar.
-Hehe kolla killen där, en riktig storbajsare som behöver hundra rullar. hehe
Varpå jag bara vill skrika ut
NEEJ, DET ÄR INTE BARA JAG I MIN FAMILJ. VI ÄR TRE STYCKEN

Kommentarer
Postat av: Sanna

Så otroligt söt på bilden ovan, unge herrn!

Förlåt för att jag inte kommenterat på ett tag men har verkligen haft fullt upp men har fortfarande läst din blogg varje dag! Snart får du se en stor överraskning! :D

2011-03-01 @ 21:42:05
Postat av: Lööv ja, klumpis <3

Eller så tänker man, Shiiiit är det rea på toapapper var köpte han det, jag ska ringa runt till släkten och berätta



// En riktig blatte

2011-03-02 @ 01:15:05
Postat av: sandra

hahahhahah. men ja, du är snyggast ändå!

2011-03-02 @ 08:09:25
Postat av: Moa

HAHAHAHAH jag tror att alla i affären tänkte exakt så , Johan = Storbajsaren, jaja

2011-03-02 @ 15:56:37
URL: http://timlip.blogg.se/
Postat av: Carro

hahaha vet du vad jag precis kom på? Jo när du kom där till kassan med toarullarna så sa kassörskan/kassören

"Nu kan du skita på dig" x) Tyckte den va lite småkul, ha.... ha....ha...

2011-03-02 @ 20:24:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0