kapolat

Vad betyder det. Ingenting tror jag. Det bara skrevs med farten av fingrarna.
Och häääär ligger jag. I soffan i våran utbyggnad med knäckande handleder och en frisyr som ser ut som en palm. Jag sitter i en oergonmisk ställning för mina händer, så de knakar om vartannat. Det gör inte ont, men det ljudet och känslan är ingen bra kombination. Näe... Jag har en känsla om mättnad. Nivet när man är mätt efter en stor måltid. Mättnad av glädje efter att ha läst många sidor av Mias bok. Den gör mig glad. Hon är fan min idol. Ja det är hon. Jag sa det innan, men jag är säker. Mia Skäringer ...
Och häääär ligger jag. I soffan i våran utbyggnad med knäckande handleder och en frisyr som ser ut som en palm.

Kommentarer
Postat av: sandra

Varför uppdaterar du så mycket? :O

2011-03-05 @ 16:56:43
Postat av: marilyn

haha ergonomi!

2011-03-05 @ 21:08:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0