johan

Helt perfekt. Sitter i våran utbyggnad till huset med solbrillor och njuter av vädret. Helt underbart. Jag riktigt njuter av det. Ibland är jag slut i huvudet alltså. Jag var ute och käkade lunch med Mirna på THE BIG M. Jag ville ha en glass och går fram med några småpengar. Jag hade nio kronor i handen och en glass kostar åtta. När kassörskan sedan säger "Åtta kronor tack" vet jag inte vad jag ska göra eftesom jag har nio spänn i handen. Jag fick totalblackout. Helt stört. Jag flyttade över tre spänn till vänsterhanden och sedan en spänn från vänster till högerhanden, som om det skulle hjälpa. Jag fick inte ihop det. Helt sjukt...

Kommentarer
Postat av: Moa

Visst är det härligt med solen :D Vilka snygga bilder, du passar väldigt bra i solglasögon :D

2011-03-05 @ 14:28:11
URL: http://timlip.blogg.se/
Postat av: sandra

haha, mvg i matte?

fina bilder, like always.

2011-03-05 @ 14:45:21
Postat av: Moa

sånt kan vara riktigt pinsamt. en skitpinsam sak hände mig förra veckan när jag skulle åka buss. jag hade precis åkt tåg för tredje gången i mitt liv, andra gången helt själv och var tvungen att skynda mig till bussen för att inte missa den. Så står jag där utanför bussen och tänker, stannar denna bussen där jag ska av? Ja det gör den säkert tänkte jag och gick på med min jättestora väska. jag hade precis skaffat ett Jojo kort också. Så jag sa till busschauffören, en halv till Skurup. Han bara " ja vänta lite, skurup... var ligger det?" "Mot ystad svarade jag" " Ja vänta lite". Så började han knappa in, och det stod ej godkänd. " Det fungerar inte". Så sa jag. "Men ta genarp istället då" så provade han det men det fungerade inte heller. Jag kände kön växa bakom mig och bussen var redan någon minut försenad och jag vågade inte kolla bak i bussen. Han provade flera gånger men det ville inte fungera. Så då säger han "Ja du får gå och sätta dig så får du betala när du går på nästa buss" Jag andades ut och svarade tack och gick bak i bussen med min feta väska. När jag kommit en bit så ropar busschauffören,"Vänta, skulle du till skurup?" "Ja" svarade jag. "Men den här bussen stannar ju inte i skurup. Du får ta nästa buss" då känner jag mig så jävla dum och måste tränga mig förbi med min feta väska igen och så hör jag medelålderstanten som stod bakom mig säga, "Ja jag tänkte väl att denna bussen inte stannar i skurup" Hade hon inte kunnat säga det lite tidigare? Kände mig så himla dum hahahahah x)

2011-03-05 @ 14:48:54
URL: http://timlip.blogg.se/
Postat av: sandra

nej, as always, as always! mvg i engelska här då ^^

2011-03-05 @ 14:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0