Jag hatar att vara jättepissnödig

Speciellt på bussen. Eller när man vet att närmsta toa iallafall är en tio minuter - en kvart långt ifrån. Det gör en bara mer kissnödig. Som idag när jag åkte hemifrån Mirna. Jag satt på bussen och kände hur paniken började bryta ut när bussen stannade vid varje hållplats. Och jag tror alla vet hur lycklig man är blir när man nått sitt mål. Det är som om hela världen förgylls.
Nog om sådant prat. Nu sitter jag här med solbrillorna vid hårfästet och försöker komma igång med skolarbetet. Jag måste skriva en debattartikel, som ska vara klar om några dagar. Eller, ja en vecka för att vara mer exakt.
Min dator är fortfarande på lagning, så vi får se när jag får tillbaka den. Nepp... nu ska jag till Amanda!
fucking saknar mitt håååååååååååååååååååååår

Kommentarer
Postat av: Moa

Haha, det är ännu mer irriterande att gå barfota i en skog och vara jättebajsnödig och veta att man har 2,5 km kvar att gå.. inte bra alls...

2011-03-15 @ 18:17:28
URL: http://timlip.blogg.se/
Postat av: Moa

åh juste jag glömde tillägga... 2,5 km kvar att gå till skolan och sen skulle man fortsätta att ha lektioner, JÄTTEKUL!

2011-03-16 @ 14:46:06
URL: http://timlip.blogg.se/
Postat av: sandra

MEN DITT HÅR ÄR SÅ FINT NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

2011-03-18 @ 19:01:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0