hehe

ja... nu sitter jag är. sjuk och kallsvettig. Hade tänkt att ta en promenad till Tumba med Amanda, men hon kunde inte, och det är väl lika bra det. Varför försöka göra sig frisk när man är sjuk? Bara för att jag ska gå ut i friska luften blir jag inte bättre. Och mina älskade vänner skulle kommit över ikväll... men det sprack ju. Hoppas ni mår bra iallafall.
Nej, vet ni? Nu ska jag bli bättre på att uppdatera. Jag kan inte svika er. Jag får dåligt samvete och jag har ingen aning om varför jag är så seg på att uppdatera. Och här sitter jag som sagt. Oplattat hår, illaluktande och helt oengagerad att klä på mig. Jag ska nog läsa lite Bingo Rimér!
Innan vi spelade upp våran låt


Jag och min älskling!

Den här bilden visar hur ful en bild kan bli. Jag kände mig jättesnygg... Dock blev inte resultatet detsamma.




Kommentarer
Postat av: Moa

Krya på dig!

Vadå ful bild?

2011-03-12 @ 12:48:47
URL: http://timlip.blogg.se/
Postat av: Annika

Du är alltid snygg!!! hoppas du blir bättre snart!



Pussar och kramar till dig!

2011-03-12 @ 12:49:56
Postat av: sandra

haha krya på dig! mina planer sprack också idag :(

och bilden var inte ful :)

2011-03-12 @ 13:09:35
Postat av: Moa

Plattar du håret?

2011-03-14 @ 22:01:15
URL: http://timlip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0