Det är rätt roligt i efterhand

Jag måste ha adhd eller någon annan störning. Inte att adhd är en störning, men ni fattar vad jag menar. När jag blir arg kan jag inte kontrollera mig själv, ibland. Speciellt när det handlar om skolarbete. Som nyss.. allting jag skulle ha pluggat med gick åt skogen. När jag inte kunde formulera mig tog jag en handkrämstub och kanstade in i väggen, sen rev jag sönder ett papper och slog i bordet. Samtidigt som jag gjorde detta så skrek jag. Och såg säkert ut som en tvättbjörn. Det är rätt roligt i efterhand.
kolla på mig, jag har nog någon störning. Så ofantligt fin bild

Kommentarer
Postat av: Moa

Aw... jag måste alltid ha rätt annars blir jag förbannad.. men jag har nog aldrig slängt saker i väggen, blev den klar tillslut? :) Sluta va så snygg! Elr nej, forsätt att va snygg! :D

2011-03-20 @ 17:16:22
URL: http://timlip.blogg.se/
Postat av: m arilyn

det är ingen nyhet, du vet, ja satt bredvid dig när du gjorde nationella prov i kemi.

2011-03-20 @ 18:05:14
Postat av: sandra

oh det är alltid roligt efteråt! :D

2011-03-20 @ 20:02:58
Postat av: Amanda

HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAH ALLTSÅ SÅ BÄST

2011-03-20 @ 20:22:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0