20110330

Nu sitter jag här. Igen. Framför min dator. Jag mår jättebra idag. Hur mår ni? Jag sitter här och tänker på dagen som har varit. Tänker på roliga människor jag sett och inser att jag glömde iiaktta någon människa idag. Äntehemsktdu? Däremot kommer jag ihåg en dam som åker samma morgonbuss som mig. Hon ser lite smågrinig ut men hon är säkert snäll. Jag stod och lyssnadce på musik och hade öppen jacka, för jag tyckte inte alls det var kallt. När jag sedan kollar på henne möts våra ögon och jag kollar bort. Jag tittar tillbaka på henne och ser att hon kollar mot min jacka och skakar på huvudet. Skakningen sa verkligen "nejmenojvafffan va kallt det måste vara". Jag lovar att hon sprider det vidare vid matbordet eller lunchen på jobbet. "Jag fattar inte dessa ungdomar. De går med jackorna uppknäppta som om det skulle vara fyrtio plusgrader ute!"

Kommentarer
Postat av: Carro

Det är bara bra här :)

haha det är inte lätt att var Ungdom!!

2011-03-30 @ 21:04:08
Postat av: miranda

meeen va fuuuul

2011-03-30 @ 22:40:44
URL: http://qkeyshareten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0