Uppdatering från Lomma

Nu är jag nyduschad efter att ha badat i havet hemma hos Bea. Kom klockan nio igårkväll efter att ha suttit på ett svettigt tåg i några timmar. Tyvärr fanns där ingen ac, men klarade mig, det gjorde jag. Befinner mig i ett jättefint hus som just nu ligger med soltomt! Varmt har här varit och det är väldigt skönt.
Jag går ju i sömnen som många av er vet... Därför har bea valt att mura in mig på hennes övervåning. Vi sover där uppe, och deras trappa kan man inte lita på. Jag känner mig som en ungdomsfånge som icke får bryta sig ut!
Hon har två supercharmiga hundar, varav en älskar mig.
gallret så jag inte ska krypa ned

Kommentarer
Postat av: Moa

Du har verkligen haft tur med vädret! :D

2011-06-03 @ 21:39:45
URL: http://timlip.blogg.se/
Postat av: Bea

Men det är lika bra att va säker på att du inte trillar ner... Vem skulle annars lura mig..?

tindra älskar dig för att hon kan utnyttja dig, eller är det äkta kärlek..?<3

2011-06-03 @ 22:14:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0