Vatten

Hejsan. På. Er! Hejsan på er. Vad gör ni? Haft en bra dag. Vad leker jag, det är inte som om de kommer svara. Kul! Jo tack, jag har haft det bra idag.
Jag och pappa har en tradition, eller vana? När mamma åker bort käkar vi alltid lövbiff med pommes och bea. Plus att köket alltid ser ut som ett grisbo när vi är klara. Och även fast vi gjort dethär typ flera tusen gånger så blir det aldrig tråkigt. Näe, jag tröttnar inte på det. Samma sak är det med att jag aldrig lär mig att inte äta så mycket när vi käkar lövbiff. Men idag åt jag som en snel hest som inte käkat på en månad. Det var en timme sedan jag åt, men jag tror ändå att mina föräldrar kommer bli anklagade för att vara feeders, så som jag ser ut nu. GAAAAH jag är så uppsvullen.

Kommentarer
Postat av: Moa

Lövbiff lät gott! Själv åt jag pasta med köttfärssås x) Vad gör du då`? :)

2011-01-20 @ 20:25:53
URL: http://timlip.blogg.se/
Postat av: Moa

btw, vad har vatten med inlägget att göra? x)

2011-01-20 @ 21:02:51
URL: http://timlip.blogg.se/
Postat av: Amanda

HAHAHAH VILKEN SNEL HEST DU HAR

2011-01-20 @ 21:34:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0