varför blir läpparna torra

Varför blir läpparna torra på vintern? Jag vet inte hur många Försvarets Hudsalva jag använt, men jag kan lova att jag har bidragit till att de ska tjäna pengar. Nu sitter jag till exempel och gnider mina läppar mot varandra, och de är inkletade i Hudsalvan. Och jag tycker det är roligt hur kräsen jag har blivit sen jag började använda försvarets. Jag hade tappat bort min cylinder, men hittade ett helt annat läppcerat i min ficka. Med avsmak tog jag upp det ur fickan och smetade ut det på mina läppar. Jag konstaterade att nej, det är inte samma sak som med min vanliga fina älskade Försvarets!

Kommentarer
Postat av: sandra

Ju mer du använder destu torrare blir de ju!

2011-01-15 @ 13:37:41
Postat av: Moa

Försvarets är nice! Det luktar speciellt :) Själv kör jag på lipsmacker cola, röd fanta, sprita och cola vanilla :) MUMS ;)

2011-01-15 @ 17:48:45
URL: http://timlip.blogg.se/
Postat av: ermelina

intressant johan haha :)

2011-01-16 @ 22:03:59
URL: http://ermelinan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0