Stäng dörren.

Hej kompisar
Jag lovar att jag inte är den enda personen som stänger dörren till sitt rum på kvällen. Min kära mor brukar alltid komma in och säga godnatt till mig. Hon öppnar dörren, kommer in till mig och säger god natt. Igår var inget undantag heller. Min dörr var stängd och hon kommer inte och småpratar, sedan säger hon god natt, går ut genom dörren. Stänger hon den? NEPP! Det kan irritera mig jättemycket, men å andra sidan, det är väl inte jättejobbigt för mig att gå å stänga.
tjockiiiiiiis

Kommentarer
Postat av: anonym

FAN VAD FUULL BLOGG DU BARA HAFFAR TJEJER FÖR TUSEN SPEN EN SAK SKA DU ALLTID VETTA ATT DU EE SUNE ANDERSSON

FAST I VERKLIGHETENN EE DU EN NOBB SKA DU VETA JAG HATAR DIG DU KANSKE KÄNNER MIG MEN EN SAK DET ENDA JAG SÄGER EE TEATER

2011-01-26 @ 19:21:52
Postat av: Moa

Sånt irriterar mig med :P Söt bild! ^^

2011-01-26 @ 20:48:34
URL: http://timlip.blogg.se/
Postat av: J

SÖT varu, inte tjock.

2011-01-29 @ 22:34:18
Postat av: sandra

Söt du var när du var liten :D

2011-01-30 @ 09:02:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0