Hej hörrni

Tja!
Tänkte bara slänga in ett inlägg om skeva människor. Tråkiga och idiotiska människor. Typ rasister. Jag har tänkt mycket på det, den senaste tiden. Varför har man den bilden av olika människor. Samma sak gäller homofober. Vad är det som gör att människor inte bara kan bli accepterade i samhället som vi idag lever i? Såg en video på två killar, varav en lurar sin mamma att han är homosexuell. Den är rolig ioförsig. Men jag förstår faktiskt inte hennes reaktion. Vad spelar det för roll ifall hennes son är bög? Vad spelar det för roll om någon är homosexuell. Inte ett piss tycker jag. Det är faktiskt inte på det viset att man bara vaknar upp en dag och bestämmer sig för sin läggning.
Näe, va fint väder det är idag. Jag tror jag blir bög
Näe, alla homofober där ute. Tänk om. tänk rätt! Det är så 1900-tal att vara homofob. Kom igen, vi ska väl inte stanna i utvecklingen?
Näe, vi måste acceptera varandra. Annars kommer vi inte växa som människor.

Kommentarer
Postat av: Amanda

WOOORD.

2011-01-11 @ 19:32:39
Postat av: Moa

du har helt rätt :)Vi lever på 2000 talet ;)

2011-01-12 @ 16:11:32
URL: http://timlip.blogg.se/
Postat av: sandra

hon blev nog bara väääldigt chockad och så lever hon väl i .. vad heter det .. tradition ?

2011-01-12 @ 18:00:41
Postat av: Frösunda

Bra sagt!!!



Och bra blogg också.

2011-01-12 @ 18:37:58
URL: http://frosunda.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0