Sia är den bästa. Med oboy. Gud va tjockt.

ja, som ni kanske försår av rubriken så käkade jag nyss glass med oboy. Det är så sjukt jävla gott. Testa!
För att inte låta för tjockis så fortsätter jag med mitt egentliga skrivande.

Jag är klumpig och klantig asså. Jag skulle springa till bussen idag och halkar, så att jag glider på mitt knä och mina vantar. Och vi alla reagerar ju på samma sätt: Vi reser oss upp, kollar runt axeln så att ingen såg, och slutligen börjar vi gå, och låtsas som ingenting annat. Exakt så vare. Usch. Inte nog med det; när jag kom till stan skulle jag spotta. Mm... Ni vet sådär coolt. Men nej. Den kom på mig själv och jag såg ut som värsta nooben. USCH och FY.
Nu skall jag återvända tillbaka till studiernas värld.
Hej!
mitt hår är way too stort

Kommentarer
Postat av: sandra

HAHAHAHAHAHA!!

2011-02-03 @ 17:17:04
Postat av: Moa

Snygg header :D hahaha, undrar varför man reser sig upp och kollar ifall ngn har sett en? Man bryr sig ju egentligen inte om man själv är skadad :P



haha jag trodde det stod short fast det stod stort :P

2011-02-03 @ 17:29:19
URL: http://timlip.blogg.se/
Postat av: Christoffer Andersson

passar dig :)

2011-02-06 @ 18:30:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0