Ny Jeansskjorta

Nej, ni behöver inte oroa er. Det här kommer inte bli någon modeblogg. Sånt intresserar mig inte. Jag kommer bara skriva om kläder när jag har köpt något fint.
Jag vet att ni har råkat ut för någon som kollat på er och tar bort blicken direkt när ni kollar tillbaka. Det hände idag när vi var på ica. Det var en tjej i typ trettonårsåldern som tittade på mig, och man känner ju det. Så jag tittade tillbaka och hon vände bort blicken asafort. Och jag kan inte hjälpa att bli irriterad. Ja, jag vet. Det är ingenting att bli irriterad över, men jag gillar inte det. Jag gillar inte att någon iakttar mig och sen kollar bort som om ingenting hade
hänt. Men å andra sidan. Jag vet inte hur många gånger jag har gjort så. Många. För Många.
Min fina mami

Kommentarer
Postat av: tova från språkresan

jättesnygg var den iaf, saknar dig johan!!

2011-02-19 @ 15:04:56
Postat av: Moa

Jättesnygg! :D

2011-02-19 @ 15:52:46
URL: http://timlip.blogg.se/
Postat av: Johan Sömnes

sv: Tackar så mycket!

2011-02-19 @ 15:53:52
URL: http://somnes.blogg.se/
Postat av: ermelina

vilka fina bilder johan, saknar din mamma :D puss på dig!

2011-02-20 @ 02:01:31
URL: http://ermelinan.blogg.se/
Postat av: Anonym_BillieJoe

Åhhhhh Johan! Du är så vacker! Blir helt till mig!!! Vi är nära varandra varje dag men du vet inte att jag tänker på dig, även fast du är så långt borta. All my lovin

2011-02-22 @ 14:34:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0