Jag orkar inte med alla A-lagare

Jag satt på tunnelbanan idag. Det var svinkallt ute, och jag ville bara in i vagnen och sätta mig.
När jag kommer in sitter ett gäng a-lagare på en "fyrsätig" plats och tjoar och tjimmar. De pratar jättehögt och man kunde verkligen höra vad som fanns i deras lila systemetpåsar. Och inte nog med det kom det in en man som tiggde pengar genom att spela instrument.
Och självklart skulle de börja sjunga till hans musik. Alkisarna alltså. Det var inte skönsång precis. Det lät nästan som om hela klacken från en hockeymatch skulle suttit där.
Näe, jag vill inte sluta så tragiskt som dom. Och det kommer jag inte heller göra

Kommentarer
Postat av: sandra

ush nej bli inte som dem

2011-02-06 @ 19:06:28
Postat av: Evelina Lindström

Du skriver rätt underhållande ;)

2011-02-06 @ 21:15:37
URL: http://leckerkexet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0