Jag tycker det är underbart

Godmorgon på er mina fina läsare. Hoppas allt är bra med er.
Hör ni hur pretto det låter? Det värsta är att jag var seriös när jag skrev det. Nu sitter jag iallafall i min morgonklädsel och har ont i halsen. Ja, jag börjar bli förkyld tror jag. Inte roligt.
Mormor och morfar är här, vilket jag älskar. Imorse kom jag ner i vardagsrummet och hörde att morfar visslade på en sång. Jag kände igen den men tyckte att det var konstigt att han kunde den. Så jag gick och gjorde te istället. När jag senare hör att han visslar på samma låt frågar jag honom vilken det är. Han svarar allvarligt.
"Vill du ligga med mig då, duvet den som spelas på radio hela tiden"

Kommentarer
Postat av: Carro

Hahah vad rolig Morfar du har :)



Hoppas att det blir bättre med dig!

2011-08-13 @ 15:36:01
URL: http://nybf.blogg.se/
Postat av: en jätte söt chey :D

gulllllllunge !

2011-10-13 @ 22:24:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0