Det är faktiskt svårt

Jaa. Jag vet inte vad som har hänt. Jag har ingen somhelst bloggpassion kvar - inga ideer på vad jag kan skriva om. Jag kanske går igenom min personliga bloggtorka. Jag trodde jag skulle komma tillbaka nu när jag börjat skriva igen, men så blidde det icke. Jag har inga somhelst personiakttagelser att anteckna eller så. Ingenting. Det står still. Jag har liksom ingenting roligt i mitt huvud. Kan ju mycket väl bero på att jag ligger i sängen dagarna i ända och kollar på teve. Som om jag skulle leva i en psykisk missär. Jag ligger och kollar på tv4+ varje morgon och sympatiserar och argumenterar med Dr Phil och Rachel Ray. Henne ser man dock på trean. Kanske mina iakttagelser kommer tillbaka när skolan börjar igen.

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej, här är lite tips på vad du kan göra, hoppas det är till nytta:)



1.Skriva en lista med "antingen eller" frågor, det finns listor med frågor på nätet.

2.Göra ett videoblogg om vad du vill göra i framtiden, vad som är viktigt för dig, eller ett videoinlägg om din barndom.

3. Ta foto hur du steg för steg gör någon favorit måltid.

4. Skriva ett inlägg om kärlek

5. Gå in på www.photofunia.com och gör något roligt med dina bilder och lägg ut på bloggen.

6. Se framför dig olika situationer du skulle kunna hamna i, eller är helt otänkbara och skriv ner reaktionerna. "om jag skulle". Så det kan vara många olika situationer.

7.Lägga in låtar du gillar från Youtube.

8. Göra ett videoinlägg där du ska betee dig som kändisar och se om någon/några läsare kan gissa rätt

9. Du kan göra en video där du sjunger "Don't look back in anger" av Oasis. Den skulle du säkert sjunga jätte bra.

10. Skriva fler roliga iaktagelser du ser en vanlig dag, det är så kul att läsa :D



Jag skulle älska om du gjorde nr 8, skulle vara så roligt haha :)

Kram!

2011-08-16 @ 02:56:21
Postat av: miranda

du kan skriva om mig baby <3333333333

2011-08-16 @ 22:27:02
URL: http://qkeyshareten.blogspot.com
Postat av: sandra

gör nummer 8 :D

2011-08-21 @ 00:25:59
Postat av: sandraaaaaaaaaa

MEN VAFAN UPPDATERA DÅÅÅÅ

2011-09-24 @ 22:52:13
Postat av: Moa

HAHAHAH VAFAN SANDRA?!!! du behöver inte vara så arg...



men man saknar faktiskt din blogg JOHAN, den var ju värd att läsa liksom, om du fattar hur jag menar

2011-10-18 @ 22:21:46
URL: http://timlip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0