klippt mig

Nu är jag nyklippt och bättre bild kommer imorgon. Det känns bra att ha klippt bort rosenbuskarna som odlades i mitt hår. Samt alla parasiter som nu är borta. Skämt åsido. Dagen har varit händelserik. Jag träffade Saga på förmiddagen och klippte mig på eftermiddagen. Efter min fina klippning träffade jag carro, marilyn edina och ermelina. Carro och jag gick på bio.
Nu medan jag skriver det här, slår det mig hur dålig jag blivit på att blogga. Läs de övre raderna, man ser hur oproffsigt det låter. Usch!
Idag på mirres kom det in en riktig lirare. En riktig söderman. "Jamen fan, tjaaaaaaaaa påre. Fan, längesen. Jomen visst faaan." Och jag kan inte hjälpa att skratta åt det, eftersom det låter som om han har en fiskmås i munnen. Så pratar jag liksom när jag driver.
svar på kommentarer:
Sandra
jag äter rödbetssallad och potatissallad. Inte så gott
Carro
Tack för att du tycker att det låter fint när jag sjunger

Kommentarer
Postat av: Moa

SNYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYGGGGGGGGGGGT! :D

2011-04-19 @ 22:13:11
URL: http://timlip.blogg.se/
Postat av: Carro

Det blev jätte fint :)

2011-04-20 @ 07:45:17
Postat av: Sandra

nej vad äckligt xD

men du klippte dig skitfint! :D

2011-04-20 @ 09:07:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0