jamen det var då självaste fittjävel då!

min dator är sönder, igen! Åh va roligt. Nu sitter jag vid den hedliga stionära datorn och äter godis. Jag kommer verkligen låta som en pensionär nu, men det skiter jag i. Ni vet när man åker kollektivtrafiken, typ buss eller tåg, finns det ju dom som lyssnar på musik för sig själva i hörlurarna, eller de som lyssnar på så hög musik att man tror att en jukebox är igång. En jukebox som spelar en låt med ett fruktansvär murmeldjursljud. En sån kille vare på bussen idag. Jag är verkligen ingen sån som stör mig på såna saker, men när man är trött och ska hem från skolan klockan kvart i fem så är man lite grinig. Där sitter Han med sina hörlurar och ser allmänt trött ut på livet. Ur hörlurarna hör man skitdålig rockmusik som skaver i öronen. Då känner jag lite spontant att han kanske ska sänka lite. Men det säger jag ju såklart inte, för jag är svensk. Det gör vi inte. Näe, vi irriterar oss bara på det och låter det förstöra en hel kväll.. Usch.
Jag vet förresten inte vad det är med sl. Den senaste tiden har vi som åker min buss, fått värsta turistbussarna, vilket betyder att de är jättesköna. Jag somnar alltid efter halva vägen och vaknar precis innan jag ska av. 
miss ze zummah

Kommentarer
Postat av: Moa

amen nej! Fyfan vilken otur! Din dator kan ta sig i röven :(... Haha så typiskt svenskt, men låt inte han förstöra din kväll ;)

2011-04-27 @ 18:36:18
URL: http://timlip.blogg.se/
Postat av: sandra

gammal bild hoppas jag, annars lär du ju vara sjuk nu xD

2011-04-27 @ 18:47:21
Postat av: Amanda

Tråkigt med datorn... Fin blogg, kram.

2011-04-27 @ 19:40:36
URL: http://apieceofmylifeasamanda.blogspot.com
Postat av: Moa

och bilden tog du precis med webcam ellerhur? :D

2011-04-27 @ 19:43:36
URL: http://timlip.blogg.se/
Postat av: Petra

Hej jag va och kolla på albyfejm när du sjöng du sjöng sskit bra tänkte adda vi kan prata lite mer puss adda mig jätte järna på facebook Petra Thor och jag e 96a ;) Hare bra puss ;)<3

2011-04-28 @ 17:46:56
URL: http://folkracebby.blogg.se/
Postat av: sandra

vill inte vara taskig eller så men vi kommer äga er på spökbollen. och om vi inte gör det, kan vi glömma den här kommentaren :D

2011-04-28 @ 17:57:22
Postat av: sandra

alltså, jag skojade ju bara. HEHE

2011-04-28 @ 19:58:46
Postat av: Petra

Hej jag heter Petra och jag tycker alby fejm showen i tumba va grym,Du kanske såg mig jag var nästan längst fram,Vi kanske kan lära känna varandra det skulle vara kul själv ska jag börja i alby fejm kontaka mig järna på facebook Petra Thor,Hare bra sötnos :)<3

2011-04-28 @ 20:04:55
URL: http://folkracebby.blogg.se/
Postat av: Moa

hahahahha skrattar varje gång jag läser rubriken till inlägget, redigt skön rubrik! :D :D



och nu har jag skrivit 3 kommentarer på detta inlägget, moget x)

2011-04-29 @ 16:18:13
URL: http://timlip.blogg.se/
Postat av: sandra

Jag tänkte att "jag dör om Johan har uppdaterat", men se, jag lever!

2011-05-06 @ 17:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0