Nu har jag slutat nian

Ja det är sant! jag har slutat nian. Johan Laktosintollerant Sömnes har slutat nian.
Så otroligt skönt! Som vanligt ligger jag i sängen och smackar mina läppar med det läppluktande balsamet. Skönt men oljigt. Alla dom här åren på Botkyrka Friskola har varit sjukt roliga och jag har fått massor av kompisar jag aldrig kommer glömma. Usch! Nu orkar jag inte vara såhär sentimental

jag har massor av fasoner för mig har jag märkt. Som nyss tillexempel när jag kom hem från Micha. Jag var supertrött och ville gå å lägga mig på en gång så jag (ni måste ha gjort det någon gång) sket i att borsta tänderna. Men aha, då sätter jag mig vid datan? Okej, hallå johan, du orkar inte borsta gaddarna, men du orkar chatta? Jävligt omoget. Du beter dig som en sjuåring. Så jag hade suttit och chattat en stund när jag inte längre kunde så ut med mig breath, jag trodde jag skulle dö. Så jag tänkte "fuck you johan din skitunge gå å borsta tänderna!": Så jag gjorde det. Nu luktar jag gott,


u know i love u


o jag älskar dig med älskling!

/ Johan

Kommentarer
Postat av: Amanda

Varför pratar du med dig själv hela tiden, Johan?

2010-06-16 @ 23:47:43
Postat av: Johan

sv amanda:

för att ingen annan lyssnar ;p

2010-06-17 @ 11:24:45
URL: http://somnes.blogg.se/
Postat av: evelina

eller kanske känner du dig ensam? xD

ps: e också laktosintolerant -_-

2010-06-18 @ 19:43:13
URL: http://typewi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0