johan

Är extremt glad idag. Jag köpte ett par sandaler från ACNE jag länge velat ha! Fan va glad jag är. Och när jag och Liselott åkte till NK (fan va snobbigt det låter; ACNE och NK) var skorna slut. Hittade de dock i en annan affär. Så tjock som jag är ligger jag nu i sängen och slappar efter en lång dag på stan, ofta jag inte orkar göra något.
fan va onödigt inlägg.
JOHAN ÄR LIKA PISAM SOM FJORTISBLOGGARNA; JAGHARINGENTINGATTSKRIVASÅJAGSKRIVERATTJAGSKADUSCHAELLERÄTA
för ja det är sant. Jag har läst flera konstiga bloggar när ett inlägg ser ut såhär:

Hej. Var i skolan idag och sen åkte jag till stan med X. HAHA DEN DÄR GUBBEN SOM SLOG SIG I HUVUDET VAR JÄTTE ROLIG. Aja, ska gå och duscha nu. Sen äta.
var tvungen att bjuda på en ful bild


Kommentarer
Postat av: Amanda

Du ser ut som en sim

2010-06-21 @ 00:15:28
Postat av: Johan Sömnes

sv: amanda

HAHAH DET ÄR SANT

2010-06-21 @ 12:29:58
URL: http://somnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0