jag har morgonruffs

God eftermiddag. Klockan tio blev jag väckt av mamma som hade gjort pannkakor. Då åt jag fyra stycken. "Åh gud vad tidigt du var vaken" Men nejdå. Efter att jag ätit dessa två pannkakor gick jag å la mig igen - vaknade sedan 13.45 och åt lunch. Och nu sitter jag här som en stackare utan vänner och bloggar.

Jag sitter och betraktar min bruna hy. I vintras var jag på Gran Canaria (fyller upp ett krav på ana-ginas svennelista) och färgen jag fick har inte gått bort. Och jag ÄLSKAR det. Nu kom jag faktiskt på att det kan bero på ljuset i mitt rum. För jag ger mig fan på att om jag går ut i solen kommer jag vara lika vit som snövit. Med "hy vit som snö". Och läppar röda som en ros, eftersom de är så jävla torra! Seriöst, under hela 2009 - 2010 kan jag inte säga hur många försvarets hudsalvacylindrar jag förbrukat. Å de luktar läppar- tänk på det någon gång!






"I am the only Johan Sömnes" fan va sorgligt med folk som avslutar sina inlägg så!

Kommentarer
Postat av: marilyn

mmmm läpplukt

2010-06-12 @ 16:57:45
Postat av: Michkus

Ha ha, the one and only "...", du vet.

Kram :) <3

2010-06-12 @ 17:44:42
URL: http://michellesundberg.blogg.se/
Postat av: sv: michkus johan

haha micha

det var henne jag tänkte på

sv marilyn

I knooooow i love it, sajk

2010-06-12 @ 19:03:51
URL: http://somnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0