blöt

innan skrev jag om svett, och nu heter detta inlägg "blöt" - de hänger ihop. Ändå handlar dessa inlägg inte om varandra. Lite komskt va? Eller äre bara jag som skrattar åt allting eftersom jag är så fruktansvärt trött? Tror det.
Ni tänker "varför blöt" jag svarar "jo, för att det regnar så förbannat mycket". iallafall imorse, den 11 juni. Liksom hallå, det ska väl vara sommar. Men å andra sidan är svensk sommar såhär. Så blöt att man inte ens behöver duscha. Problemet blir bara då att man luktar så illa. Ni kommer ihåg mitt inlägg "100211" när jag pratade om vädret. Det kalla med snö, när jag behöver använda mina naziboots! abropå de jävlarna; ska jag behöva ha dem på gymnasiet? Ska jag leka cool men samtidigt ha på mig dom! NEJ NEJ, skulle inte tro det.
"Hej allihopa, Johan heter jag kolla mina skor"
alla kollar och förstätter sedan att stöta bort mig från klassen.
Nej tack. Inga Naziboots för mig i år. Kanske någon typ av vinterskor men fan inte kängor.

Hörrni, varför skriver jag om vinterprylar när vi alla vill ha sommar? är det en innerlig längtan efter att få klaga och längta efter sommarn? Ja det är det fan! jag tror att vi alla längtar efter att få klaga. För vad kan vi klaga på när det är sol och 25grader. Jo;
Stackars växter
åh va varmt - var är skuggan
Åh nej, orkar inte bära alla tunga väskor till stranden

Jag har märkt det, att jag klagar, på mycket. Och det är fan skandal! Här har jag ett liv jag älskar men måste klaga? herregud så pinsamt. Men å andra sidan, vad skulle vi vara utan våra klaganden. Det känns som det är människans bensin. Kanske är det ett sätt att be om uppmärksamhet, pff: vilken attentionwhore jag är! Det är sant. Men jag skämms inte. För är det någonting jag älskar är det uppmärksamhet. Jag lever på det. A det är fan min bensin, bort med klagandet och fram med mer uppmärksamhet åt johan! ja! vi kör på det....

Igår var det bal och jag var och kände mig oerhört snygg. Amanda, min bästevän som hållt ihop med mig hela livet, och jag gick. Från dagis till o med nu har vi varit med varandra.  Te amo amanda!


jag älskar er alla - Nada, dig med!


Kommentarer
Postat av: marilyn

hahahah johan du är så roligt (1a stycket)

2010-06-12 @ 16:59:02
Postat av: Amanda

skäms*

y yo te amo a ti tambien johan!

2010-06-12 @ 23:32:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0