är jag dum - nej jag är laktosintollerant

Japp - johan är laktosintollerant. Så nu ligger jag i min säng med magsmärtor. Och har också unnat mig lite hudsalva på läpparna. Eller unnat o unnat. Smetat på skulle jag nog säga. Som den tjockis jag är åt jag pannkakor med grädde hemma hos amanda. Vänta jag får pannik.
Tjockislista
1. Kvällsäter - check (pannkakor) :|
2. Äter pannkakor med grädde - check (hemma hos amanda)
3. Äter pannkakor med dulce de leche utan att skämmas - check
nej Nej NEJ NEEEEEEEEEJ!!! JAG ÄR EN TJOCKIS!
...
...
....
.....
......
.......
Så, nu har jag återhämtat mig. Inser nu att jag slickar mig på läpparna eftersom hudsalvan är söt. O gud jag kan inte sluta!!! mmmm!



Kommentarer
Postat av: Amanda

Grädden var laktosfri!

Jag är dock ledsen att säga att varken pannkakorna eller dulce de leche:n var laktosfri :(

2010-06-13 @ 23:28:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0