har jag ens någonting att skriva?

Har jag det?
Jag vet inte
men jag tänkte skriva några rader, liksom bara för att. Jag ligger i min säng just nu och tänker lite
Tänker på vilka kläder jag ska handla snart (eftersom carro verkligen vill följa med mig). Jag tänker också på hur fruktansvärt dåligt det går för min blogg. Men å andra sidan förtjänar jag väl inte läsare om jag inte skriver? eller? Jag funderar på hur det gick på nationella, eftersom det inte kändes bra
Jag funderar på vilket gymnasium jag ska välja, och om jag överhuvudtaget kommer in på mitt förstahandsval
Jag funderar på vilka bilder jag ska ladda upp på bloggen nu, och det får ni se snart :)

Efter alla dessa emorader tänkte jag bara säga att hur det än låter är jag inte ledsen :D
utan jag kände bara för att skriva lite och jag vill också passa på att be om ursäkt till marilyn om hon blev sur på mig idag

Förlåt maro!<3

 





JohanbildeR:

(Jag&Issa kusin)








(lägg märke till mig fina klocka)




Kommentarer
Postat av: Anonym

började bra... men kom igen målet är cimon

2010-02-10 @ 17:17:41
Postat av: Anonym

dig fina klocka?

2010-02-11 @ 18:32:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0