100212

God morgon allesammans
läste precis en kommentar som Weslien, det vill säga en av mina bästa kompisar skrev:
¨vad fan har du på dig!"
´Svar: CAROLINA WESLIEN! VAR INTE SÅ AGRESSIV MOT MIG! :D. klockan var sju, jag frös och pluggade, så jag satte på mig en skön kofta. förlåt om mitt val av kläder gjorde dig upprörd. ska bättra mig! :)

klockan är 15.24 och jag åt lunch precis. Carro kommer säkert också klaga på vad jag åt när jag berättar att jag åt; Tonfiskmackor! SLÅ MIG INTE CARRO. Hon hatar fisk så jag blir inte alls förvånad om hon kommenterar.
Tillbaka till mina mackor, de var jättegoda, men ack! jag åt för många så jag vill kräkas nu. snyggt. har inte lust att se den där fisken som fly..... OKEJ TYST NU! 

tänkte avslutningsvis säga att detta korta inlägg var väldigt onödigt. bra jobbat johan. men skit samma. bättre blire ikväll!

[email protected] (fake smile)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0