100211




amanda gav mig den briljanta idén att skriva datum om man inte har någon rubrik, så därav rubriken!
nationellaprov i svenska del C hade vi idag. gick väl okej.
slapp dag iallafall! började åtta30 sen hade vi prov i tre timmar. typ det vi gjorde.

snö, snö, snöö, snö, snö och åter snö. mitt liv kretsar runt snö nu, okej inte liv, men hus iallafall. Spelar ingen roll hur ofta pappa skottar, när han är färdig ramlar det ändå ner konfettiliknande saker från himlen, som dessutom är kalla. de tränger in i mina skor och innanför tröjan så man blir arg! dock märkte jag idag att ddet droppade från taket. Så förhoppningsvis närmar sig våren och vi kan bli glada att klä oss fint igen. Utan stora "naziboots" på fötterna. utan den tjocka jackan som gör så att man inte kommer förbi mellan borden på mcdonald's. Som i sin tur leder till att man måste sätta på fejkleendet och säga "ursäkta" vilket då leder till att de blir sura för att de inte får äta i lugn och ro, vilket leder till att jag blir supersur. den tjocka jackan leder också till att man inte känner sig fin när man egentligen är det. då passar det ju jättebra med KÄNGOR till eftersom att om man redan är osmidig med jacka, kan man lika väl lägga på sig lite mer onödiga klädkilon. faktiskt, de väger mycket.

nu tänkte jag lägga upp cambilder som togs för ca 15 minuter sedan
njut








Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahahahahaha fan va du hatar din jacka

2010-02-11 @ 16:13:37
Postat av: Carolina

du är klockren, i fucking love you! sluta aldrig blogga



the zeeeexy boots

2010-02-11 @ 19:49:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0