100211 senare

"tjenare bloggen" kunde jag ha välkomnat er. dock är det så fruktansvärt oorginellt att säga så så jag säger
TJENARE KOOOOOOMPISAR - JOHAN HÄR!
hur mår ni?
Va bra, roligt att höra.
Å andra sidan låter det lite väl stelt, ha? Ja! Som när man träffar en gammal fröken eller någonting.
"Hej Johan. Vad stor du har blivit!"
svar: "Hejsan X, vad gammal du blivit". STOOOOOPP! Så säger man bara inte. Man lirkar ner ett litet :" ja. hur mår du då? Ny klass eller? Fina elever *hehe* och ser ut såhär:
lite sådär, småfalskt

Sedan avslutar man med den klassiska
"... .... ....... brottom. ska gå hej då."
Då hon säger: "ja men sköt om dig, och hälsa mamma o pappa"
Dessa konversationer är nästan lika stela som häslningsfrasen "hej bloggen"
oavsett vad du skriver till bloggen kommer den inte svara tillbaka "hejsan äre bra med dig gubben. och mamma o pappa?"






dessa bilder lägger jag upp nu och berättar om på videoinlägget som kommer! JA RÄTT!; DET ÄR MITT FÖRSTA VIDEOINLÄGG

Bild ett


Bild två


Bild tre


Bild treB


Kommentarer
Postat av: mandy

Hej! Jag ville bara tala om för dig att din blogg blivit...tja... BÄST!!!!!!

Sköt om dig! Ses!

kRAm

2010-02-11 @ 20:16:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0