those were the days i will never forget

hej på er. Jag sitter här i min säng och har lite smått panik. Imorgon börjar jag gymnasiet. JA! jag har blivit stor. Jag är inte lilla johan med tuppkam längre. Nu är jag estetJohan! fan va grymt. Jag längtar så sjukt mycket. Gymnasiet är ett så stort steg i ens liv och det gäller att prestera bra så att betygen inför högskolan blir bra. men vaffan johan! Bara för att du har "blivit stor" behöver du inte prata med avancerat språk. NEJ SER NI? Helt sjukt. Jag har blivit så stor att mitt skrivspråk avancerats. WOW! progress.
jag tänkte på en grej; tänk om det regnar imorgon. Jag har inte planerat mig psykiskt för regn första skoldagen, lika lite som jag har förberett morgondagens kläder. Har inte lust att komma dit och lukta hund, lika lite som att se ut som en. Jag köpte ju visserligen ett paraply på hm idag när jag träffade Nat och Ewi. ELLER NEEEJ! vet ni vad jag kom på nu? TÄNK OM JAG SVETTAS. Typiskt mig. Fan! kommer säkert behöva springa de sista hundra meterna till skolan, och ja, då kommer jag vara svettig. Eller tänk om jag skulle få ett plötsligt underbett?

NEJ JAG ÄR INTE NERVÖS
/Johan, för det heter jag va?

Kommentarer
Postat av: Bea

Det kommer gå bra det ösregnade hela dagen i Skåne och jag har inte gjort bort mej mer än som när jag nöp fille i naveln. Ta det coolt bara <3

Lycka Till!

2010-08-17 @ 22:24:35
URL: http://halby94.blogspot.com
Postat av: Anonym

Johan bloggar igen :)

saknar dig sjukt mycket :P



Bad ass :*<3<3

kolla in min och min kompis blogg http://uos.blogg.se men aja ses i oktober puss :*

2010-08-18 @ 17:50:17
Postat av: carolina

join the club brooo

2010-08-20 @ 18:20:24
URL: http://weslien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0