coolare finns inte

tjaba! Är allting bra?
...
Retorisk fråga, dock. Idag var jag i skolan utan att ha fixat håret. Skönt, men ofint.
Känner bara att vissa dagar måste man låta håret vara som det är. Soligt på
morgonen --> mulet på eftermiddagen. hmm, typiskt! Har rätt mycket att göra i
skolan idag, men man ska inte klaga! Jag får ju utbildning.

Abropå klaga: vi svenskar klagar väldigt mycket. Iallafall många. Jag är en av "många".
När det är vinter och kallt säger vi "faaaaaaaaahn brrrrrr. Vad kaallt det ääärrrrr. Kan inte sommaren komma?"
Sen när vi väl har sommar och sol säger vi "Växterna skulle må bra av lite vatten nu". HALLÅ? Finns det inget bra med någonting? Det sistnämnda är jag faktiskt inte med i, det där "vatten för växterna" men jag har hört.

En bild man däremot inte kan klaga på är denna, från Fredags

Jag Carro och Nina



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0