lördag - har ingenting gjort



tjenare :D
var på bio igår och såg "allt för min syter". Skitbra :D se den!
Innan vi ska ta mat ser jag att det kommer fram två tjejer i 10-11 årsåldern fram till mig. Ena tjejen sa: det var du som va med i värsta ovännerna va?" Hahahhah ovännerna ... sen tog hon upp sin mobil *ja ba: wtf* sen säger hon, utan minsta förvarning att hon skulle ta kort på mig: Min mobil kamera är sönder *vänder sig om till sin kompis* kan jag få ta kort med din mobil. Så tar hon fram mobilen och jag, av ren reflex ler och langar pose!
Btw - skitsöta tjejer, jag blev jättesmickrad!!!!!

Tack Edina, Bessie, Carro, Camilla, amanda, leo , ermelina, Marilyn för en underbar kväll <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0