johan är vaccinerad

just det! - Johan är vaccinerad.
okej det började med att vi åkte ner dit och såg värsta långa kön. Efter tio minuter kom amanda och hennes mamma också. Efter att ha stått där ungefär en halvtimme började jag tröttna, men jag och mama höll ut. När vi hade stått där i 45 minuter började kön röra påsig och tillsut kom vi in.

vi fick först fylla i en lapp som de ville ha och sen en nummerlapp. Sen satte vi oss och väntade, och sen kom HON som skulle vaccinera mig. HON VA SKITFIN :). När hon körde in sprutan i mig (haha) stack det till lite,  men det kändes inte så mycket. Dock känner jag lite tyngd i armen

såhär ser en vaccinerad johan ut


(hahah älskar bilden)


Kommentarer
Postat av: Anonym

är det du som är edenfelt?

2009-12-13 @ 23:25:43
Postat av: Anonym

kanske dags att uppdatera?

2009-12-20 @ 19:59:49
Postat av: Anonym

hejsan jag har en fråga: gick du i tunaskolan i tumba?

2009-12-22 @ 12:50:00
Postat av: svar: /../ gick du i tunaskolan i tumba

ja det gjorde jag. sen bytte jag i fyran

2010-01-07 @ 14:00:14
URL: http://somnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0