Den roligaste

Tjena . Måste berätta om en tjej som kom fram till mig idag.
Det här är det mest roligaste, gulligaste och snällste "fanet" som kommit fram till mig. En i min skola har en lillasyster som har sätt mig i värsta vännerna och har tydligen blibit helt hispig när hon fick veta att hennes syster och jag gick i samma skola. Så jag har tagit kort med tjejen i skolan och hon har visat hennes lillasyster.

Så var jag i alby centrum med Bessie och kom ut från kiosken när en liten tjej stoppade mig.
"Heter du Karl?", sa hon.
"nej.. johan"
"ÄRU MED I VÄRSTA VÄNNERNA?" Så vi började prata.. hon var så glad att hon började skrika och skratta. Hon ba: Säg hej.. jag ba: hej
Hon skrek och skrattade och ställde jättegulliga frågor.
Det där är nog det gulligatse "fanet" som har kommit fram.




/johan               Bilden tagen av Andreas Lennartsson Gröndals torg 2007

Kommentarer
Postat av: Moa

hej johan! har kollat både på värsta vännerna och låt den rätte komma in. fast den var lite äcklig ;) jag tycker du är en jätteduktig skådespelare och blev väldigt glad när jag sökte på ditt namn på google och hitta din blogg.



kram Moa

2009-05-02 @ 19:27:48
URL: http://alltmankantankasig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0