påsk

Jag ligger i sängen just nu och är skit trött, har typ ingenting att göra, så jag skriver blogg nu.

Har inte gjort så mycket idag, mer än att ha handlat och typ ätit.
I torsdags i skolan skulle vi ha bakat, eftersom våran lärare skulle på mamma ledighet. Alla var typ i skolan och bakade, förutom jag, jag var hemma och bakade. Typ alla som hade bakat i skolan hade gjort ngt med choklad, men inte jag såklart, vilket inte var så smart. Lyssna, jag bakade sockerkaka, och då i torsdags när vi skulle äta allt så väntade jag med att ta, för att kolla hur många det var som hade ätit från min kaka. Så när jag sitter där säger Andrée: "Johan din sockerkaka är kvar" Med världens jävla leende på läpparna, HAH . Så jag går och kollar på min kaka, och rätt ! Den är kvar. Jag borde förstått att alla skulle äta av allting som hade med choklad att göra. Men, men! Jag tyckte om, den, och det är väl huvudsaken, eller? Aja, det var roligt iallafall.
Glad påsk.


Kommentarer
Postat av: carro

haha skojare du had einte alls kommenterat :D

2008-04-02 @ 18:31:50
URL: http://weslien.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0