Efter "värsta vännerna"

Har jag, som efter LDRKI gått i skolan som vanligt, sökt mer roller och så. Det bästa som har varit efter värsta vännerna är när barn kommer fram till en och frågar "Ursäkta, har du varit med i värsta vännerna?"
Hhahahahahahha en gång var jag i skärholmen och prövade byxor på JC. Jag väntade på att personalen skulle komma när jag hör: "OMG shit, är inte han med typ på TV? Typ, han som klättrade upp i trädet, vadfan hette det?" Jag visste inte vad jag skulle göra, mer än att le.

Jag har också träffat några från Värsta vännerna några helger och vi har haft skitkul.
Jag har varit på en skola och berättat om mobbing, om vad det är och hur man är en bra kompis också.

Vad vill ni att jag ska skriva om?
Kommentera gärna och säg vad ni vill, så att min blogg fortsätter att bli läst :D

Jag kanske ska skriva om tips till provfilmningar?
Aja kommentera vad ni vill att jag ska skriva om  



Efter filminspelningen..       FOTO: JOHAN PAULIN

Kommentarer
Postat av: Sarah

Hej!

ehhhm jag e inte den typen som typ börjar skrika OMG han var med i tv osånt haha, jag är lite mer diskret och har bara några enkla frågor ;)

För det första : har du spelat teater eller så innan?, och för det andre : hur känns det att se sig själv på skärmen (:?



Iaf svar uppsktattas

Ha en bra dag (:

2008-12-25 @ 17:17:30
URL: http://glitteringeyes.blogg.se/
Postat av: sandra

ååh vad sööt!!!!

2011-04-30 @ 15:36:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0